IDENTYFIKACJA WIZUALNA

Identyfikacja wizualna – to szereg elementów, dzięki którym firma staje się rozpoznawalna wśród konkurentów na rynku. Budowanie rozpoznawalności marki to proces bardzo istotny dla firmy. Identyfikacja wizualna wzmacnia i utrwala wizerunek firmy w świadomości potencjalnych Klientów. Pierwszym krokiem jest stworzenie logotypu. Ważne, aby był przemyślany, to pozwoli uniknąć późniejszych poprawek i wynikających z tego niepotrzebnych kosztów. Gruntownie przemyślana identyfikacja wizualna jest dobrą inwestycją w przyszłość firmy, zwłaszcza, że późniejsza zmiana wizerunku firmy to złożony proces, niejednokrotnie pochłaniający znaczne koszty. Nazwa firmy, logo firmy i kolory firmowe są podstawowymi wzorcami identyfikacji wizualnej, jednak system identyfikacji jako całość (spójna identyfikacja wizualna firmy) jest czymś więcej, niż tylko sumą poszczególnych jego elementów. Właściwie zaprojektowany i umiejętnie wykorzystywany system identyfikacji wizualnej staje się efektywnym narzędziem marketingowym. Dobrze skonstruowana identyfikacja wizualna firmy to system otwarty, który gwarantuje możliwość płynnego rozbudowania go wraz z rozwojem firmy.

Logotyp, logo – to znak graficzny jednoznacznie identyfikujący firmę. Logo symbolizuje to co prezentuje firma i sposób, w jaki chcemy to przekazać Klientom. Logotyp jest bardzo ważnym elementem graficznym – powinien być rozpoznawalny, jednoznaczny, utożsamiać w sobie to, co firma chce sobą prezentować. Proces tworzenia logo jest procesem trudnym i dość czasochłonnym. Zamawiając logo musimy pamiętać, że logo firmy to element który będzie towarzyszył przedsiębiorstwu wszędzie: na wizytówkach, firmowych gadżetach, ulotkach, folderach, teczkach, billboardach zazwyczaj przez długi okres. Dlatego element ten jest tak ważny. Logotyp powinien być również: czytelny, rozpoznawalny – od razu kojarzący się z daną firmą i oryginalny. Dobrze stworzony projekt logotypu firmy będzie wstępem do budowy całej grafiki firmy. Niepowtarzalne logo będzie budziło skojarzenia, oddawało charakter firmy i wyróżniało firmę wśród konkurencji.

Identyfikacja wizualna – czyli budowanie od podstaw danej marki. Zaczynamy od logo oraz kolorystyki. Wszystko musi być spójne i dobrze przemyślane, bo właśnie to będzie głównym fundamentem dalszych prac. Stworzymy dla Ciebie unikalne grafiki do Twoich produktów. Logo marki, etykiety, opakowania, pudełka i wiele innych. Podrzuć nam swoje sugestie, a my zajmiemy się całą resztą. Postaramy się sprostać Twoim oczekiwaniom. Oferujemy współpracę na najwyższym poziomie od projektu po sam druk.

Usługi graficzne:

  • Identyfikacja wizualna

  • Materiały reklamowe

  • Grafika produktowa

  • Digital ART

StudioWebArt

Poznaj naszą pełną ofertę - zapraszamy do zapoznania się z wszystkimi świadczonymi przez nas usługami.

Zobacz inne nasze usługi

  • IDENTYFIKACJA WIZUALNA

    Identyfikacja wizualna – to szereg elementów, dzięki którym firma staje się rozpoznawalna wśród konkurentów na rynku. Budowanie rozpoznawalności marki to proces bardzo istotny dla firmy. Identyfikacja wizualna wzmacnia i utrwala wizerunek firmy w świadomości potencjalnych Klientów.

  • POZYCJONOWANIE

    Pozycjonowanie to celowe kształtowanie wyników w wyszukiwarkach internetowych. Dzięki wypozycjonowaniu na czołowe miejsca w wynikach wyszukiwania, statystyki Twoich stron wykazują znaczny wzrost oglądalności, a sklepy internetowe generują wielokrotnie większe zyski. Pozycjonowanie jest bardzo ważne, ponieważ wyszukiwarka

Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta i rozważasz możliwość zamówienia strony internetowej lub innej usługi z naszej oferty, nie zwlekaj z kontaktem.

KONTAKT
Pobierz prezentację firmy
  • svg Download .PNG
  • svg Download .ZIP